You are currently browsing the category archive for the ‘Uncategorized’ category.

kebelakangan ini, kebanyakkan akhbar-akhbar di MALAYSIA ni asyik meng’post’kan pelbagai berita yang karut,berunsur fitnah,yang xsepatutnya masuk paper dan sebagainya..

sepanjang pemerhatian yang dibuat, akhbar harian M***O adalah yang paling ketara dalam bab-bab mengarut nie..
tajuk depan nak gempak jer..semua nak pasal seks jer..perkataan yang fames sgt akhbar nie guna macam ROGOL,CABUL,MAK JANDA,BOHSIA,PELACUR, dan etc..sebab tu la akhbar nie dikatakan sekarang no.1 dalam MALAYSIA..mungkin ini adalah satu taktik dalam mempelariskan akhbar diorang.tapi mmg keji la..berita yang disiarkan pula lebih banyak berkisar ttg artis,gosip dan kalau ada berita-berita biasa pun sikit2..kadang kala berita yang kecik diperbesarkan dan berita yang besar diperkecik kan..aduh,memang pelik dan serabai.

kalau yang tue asyik keluarkan berita pasal seks,akhbar ni pula asyik sibuk mengampu kerajaan..kalau PAS ada HARAKAH dan boleh dikatakan kalau BN dieorang ada akhbar ni.akhbar U****N ni pula macam dah jadi akhbar rasmi kerajaan..sepatutnya,akhbar ni xboleh la masuk sebelah BN jer,x fair la..dah la akhbar harian,harakah tu plak ntah brape kali sebulan keluar..patut la semua orang cakap media massa MALAYSIA nie cha kue tiaw..ini adalah contoh berita yang dikeluarkan..
“PETALING JAYA 12 Feb. – Tidak mahu dilihat sebagai sebahagian daripada ‘gerombolan yang menjahanamkan negara, bangsa dan agama Islam’, Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim hari ini meletak kesemua jawatan dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan keluar parti itu serta-merta berkuat kuasa hari ini.”

‘gerombolan yang menjahanamkan negara, bangsa dan agama Islam’,-ayat ni memang ‘power’ dan sial..ntah sape la gerombolan tue..senang2 jer fitnah orang..cikgu kat sekolah dulu cakap xbaik fitnah orang..ustaz fardhu ain dulu habaq, daripada fitnah bek la makan daging member jer..huhu…pikir2 la sendiri..

Advertisements

HAMPEH BETUL CITER NIH

Seorang janda muda berjumpa seorang doktor bedah.

Janda : “Doktor, saya ingin dibedah menjadi perawan lagi, kerana pakwe saya ajak berkawin dan katanya dia akan tinggalkan saya sekiranya diketahui saya bukan dara lagi”

Doktor : “Baiklah, saya akan pindahkan selaput gegendang telinga awak menjadi selaput dara”

Maka operatelah sidoktor itu. Selepas operate,

Janda : “Berapa harganya doktor?”

Doktor : “Lima ribu RM”

Janda : Berapa?”

Doktor : “Limaa ribuuu”

Janda : “Berapa doktor….?”

Akhirnya si doktor teringatkan sesuatu. Lalu disingkapkan skirt si janda muda itu dan berteriak di kangkangnya : “Lima ribuu”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Janda : “ooo lima ribu”

Disember 2017
I S R K J S A
« Feb    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

“berpesan-pesan”

Seseorang yang tidak melakukan dosa, lalu menganggap bahawa dirinya tidak lagi berdosa, sesungguhnya dia telah melakukan satu dosa yang teramat besar. Seseorang yang telah melakukan dosa, lalu senantiasa bersungguh-sungguh memohon keampunan daripada Allah, maka dialah yang terampun dosanya.

total of visitor

  • 166,744 person