You are currently browsing the monthly archive for Februari 2010.

kebelakangan ini, kebanyakkan akhbar-akhbar di MALAYSIA ni asyik meng’post’kan pelbagai berita yang karut,berunsur fitnah,yang xsepatutnya masuk paper dan sebagainya..

sepanjang pemerhatian yang dibuat, akhbar harian M***O adalah yang paling ketara dalam bab-bab mengarut nie..
tajuk depan nak gempak jer..semua nak pasal seks jer..perkataan yang fames sgt akhbar nie guna macam ROGOL,CABUL,MAK JANDA,BOHSIA,PELACUR, dan etc..sebab tu la akhbar nie dikatakan sekarang no.1 dalam MALAYSIA..mungkin ini adalah satu taktik dalam mempelariskan akhbar diorang.tapi mmg keji la..berita yang disiarkan pula lebih banyak berkisar ttg artis,gosip dan kalau ada berita-berita biasa pun sikit2..kadang kala berita yang kecik diperbesarkan dan berita yang besar diperkecik kan..aduh,memang pelik dan serabai.

kalau yang tue asyik keluarkan berita pasal seks,akhbar ni pula asyik sibuk mengampu kerajaan..kalau PAS ada HARAKAH dan boleh dikatakan kalau BN dieorang ada akhbar ni.akhbar U****N ni pula macam dah jadi akhbar rasmi kerajaan..sepatutnya,akhbar ni xboleh la masuk sebelah BN jer,x fair la..dah la akhbar harian,harakah tu plak ntah brape kali sebulan keluar..patut la semua orang cakap media massa MALAYSIA nie cha kue tiaw..ini adalah contoh berita yang dikeluarkan..
“PETALING JAYA 12 Feb. – Tidak mahu dilihat sebagai sebahagian daripada ‘gerombolan yang menjahanamkan negara, bangsa dan agama Islam’, Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim hari ini meletak kesemua jawatan dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan keluar parti itu serta-merta berkuat kuasa hari ini.”

‘gerombolan yang menjahanamkan negara, bangsa dan agama Islam’,-ayat ni memang ‘power’ dan sial..ntah sape la gerombolan tue..senang2 jer fitnah orang..cikgu kat sekolah dulu cakap xbaik fitnah orang..ustaz fardhu ain dulu habaq, daripada fitnah bek la makan daging member jer..huhu…pikir2 la sendiri..

assalamualaikum..

dulunya masa kecik2,aku suka sngt tgk polis..

segak.

gaya..

berkaliber..

tapi itu hanya mimpi masa kecik2 jer…

bila da dewasa, da jejak kaki kat KL,JB,IPOH,KUANTAN,KB,KK,KUCHING…br aku TAHU sape dan ape sebenarnya keje POLIS malaysia..

mula dari citer DSAI,ALTANTUNYA, sampai la ke citer lembu pak cik kordi hilang, semua nya jelas..kalau kabur pun sikit2 jer..

dalam PDRM susah nak jumpa anggota yang betul2 jujur,amanah dan bertanggungjawab..

sebenarnya aku skrg ngah bengang ngan bdak2 polis area sini yg senang sgt buat report,buat duit dan buat tak tahu..

walhal semua orang dah tahu yang si XXX nie jual nombor ekor secara haram(dlm ISLAM sah2, terang tang2 haram),tapi diorang nie boleh buat tak tahu sbb diorg pon layan sama nombor ekor..

aduhs…kalau da polis perangai mcm nie..sape lg nak diharapkan..

nak usung DSAI hantar polis 1 lori 3ton, tapi nak setel benda2 macam nie pun xbleh..

Februari 2010
I S R K J S A
« Mac    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

“berpesan-pesan”

Seseorang yang tidak melakukan dosa, lalu menganggap bahawa dirinya tidak lagi berdosa, sesungguhnya dia telah melakukan satu dosa yang teramat besar. Seseorang yang telah melakukan dosa, lalu senantiasa bersungguh-sungguh memohon keampunan daripada Allah, maka dialah yang terampun dosanya.

total of visitor

  • 166,204 person